Καθώς άλλη μια γεμάτη σχολική χρονιά ολοκληρώθηκε, η οικογένεια του σχολείου μας μεγαλώνει και ομορφαίνει! Με μεγάλη χαρά θέλουμε να καλωσορίσουμε και δημόσια τους πιο μικρούς μας μαθητές: τα παιδάκια που τον Σεπτέμβριο θα καθίσουν για πρώτη φορά στα θρανία της Α' Τάξης!
Αγαπημένα μας πρωτάκια, είστε πλέον επίσημα μέλη της σχολικής μας οικογένειας!
Οι δάσκαλοί σας, οι νέοι σας φίλοι και μια ολοκαίνουρια σχολική τσάντα θα σας περιμένουν τον Σεπτέμβριο. Μέχρι τότε, όμως, έχετε μια πολύ σημαντική «αποστολή» για το καλοκαίρι:
🏖️ Να κάνετε αμέτρητες βουτιές!
🍦 Να φάτε τα πιο νόστιμα παγωτά!
🚀 Να παίξετε, να γελάσετε και να ξεκουραστείτε!
Κρατήστε την ενέργειά σας και το πιο μεγάλο σας χαμόγελο... Το ταξίδι στη γνώση ξεκινάει τον Σεπτέμβριο και θα είναι μαγικό!
✨ Καλό, ασφαλές και ξέγνοιαστο καλοκαίρι σε όλους τους μαθητές και τις οικογένειές τους! ✨
Με εκτίμηση, Η Διευθύντρια & ο Σύλλογος Διδασκόντων του 16ου Διαπολιτισμικού Δημοτικού Σχολείου Χανίων
